De ce Volvo, de ce Saab?

Pe scurt, pentru că şi Volvo, şi Saab, au ca atribute comune, printre altele:
– sunt maşini de cel mai înalt nivel calitativ
– sunt în top la capitolul siguranţă
– sunt, de asemenea, în top la capitolul confort oferit şoferului şi pasagerilor
– sunt printre cele mai fiabile maşini de serie din lume

În plus, Volvo excelează şi la capitolul protecţie anticorozivă (aici, cred eu, e o idee peste Saab), în vreme ce Saab-urile oferă, în plus faţă de Volvo, sportivitate.

În plus, mai e un lucru: nu trebuie să conducem toţi numai Golf, Passat, Astra, Vectra sau, mai rău, Logan. Suntem destui cărora nu ne place spiritul de turmă.

Dincolo de chestiile astea, în fond, subiective, mai e şi un alt aspect, tot subiectiv: unii dintre noi iubim Volvo ori Saab. Pentru aceştia din urmă este acest sait.

5 Răspunsuri

  1. Foarte buna ceea ce spui.Eu am un Saab si conduc Saab de cand ma stiu…sa trec oare pe volvo?:)
    P.S si lucrez pe Scania….

    • Păi de-aia conduceţi Saab, că lucraţi pe un camion Scania. Doar e aceeaşi „prăvălie”, nu? Dacă aţi fi lucrat pe un camion Volvo, aţi fi condus, probabil, o maşină personală Volvo.
      Dacă aş avea un Saab, nu ştiu dacă aş fi tentat să trec la Volvo. Drum bun pe oriunde vă veţi duce ,cu Saab-ul sau cu Scania!

    • am luat de curand un saab. Nu s epoate compara cu o menteasca classica (W sau Opel). Nu incape comparatie .

      Dupa ce l-am luat deja gandidu_ma la urmatorea masina am hotarat noul 9-5. Uitati-va la commenturi si la configuratiile posibile si veti intelege de ce SAAB nu fabrica masini pe care sa puna ca in cazul W motoare de 1,6 benzina pe un tanc…..este clar impotriva bunului simt , iar eu daca as fi reprezentant saab si mi-ai cere un saab full cu motor de 1,6 benzina te-as trimite catre W care se ocupa de segmentul asta de clienti. Nu vreau sa spun mai mult doar ca sa fabrici passat cu motot de 1,6 e hilar , e clar ca nu iti respecti numele. Cel mai puturos motor pe un saab 9-3 e de 120CP iar legat de dotari standard si calitatea materialelor folosite SAAB clar se adreseaza unui alt segment ded cuparatori – cunoscatorii. SAAB nu e o masina vandabila usor , trebuie sa fi maniac sa o iei de noua sau ahtiat sa iti cumperi second. Eu sunt si una si alta doar ca prima conditie necesita banii.

      SAAb nu se fabrica in turcia, mexic , polonia sau te miri pe unde. Moftul SAAB costa, la fel ca moftul de top BMW MERCEDES LEXUS AUDI

      SAAB nu se conduce „din intamplare” saab se conduce pt ca sti foarte bine ce cauti la o masina, ai asteptari si nu iti permiti un mercedes sau pur si simplu cazul meu care refuza sa isi cumpere masina nemteasca. Sunt masini fiabile si pe piata asiatica (sa nu uitam de nr 1 mondial Toyota) si pe aici pe la noi SAAB si VOLVO sunt marci exclusiviste. Cate reclame la W ati vazut in care W sa multumeasca clientilor ACTUALI!? ei se adreseaza numai clientior potentiali. Ei bine cei de la SAAB stiu ca cine le conduce odata vor ramane alaturi de ei multa vreme si au si o reclama care suna cam asa ” To all of you who never stopped believing….thank you”

  2. Passatul, Golful, Vectra si Astra au devenit de mult masini de manelari. Am condus odata un Volvo (era un 760 pe benzina, din 86). De atunci, nu mi-a mai trebuit altceva decat Volvo. Si sint mai multumit de Volvo decat de nevasta.

  3. nu am condus golf sau astra…dar in comparatie cu passat, renault traf, opel vivaro, mercedes, cum simti un saab …ma intereseaza cum se aude si portiera cand o inchizi sau capota…pana la comportamentul in curbe sau in depasire…sau piesele de schimb. daca se poate sa fiti nepartinitori si obiectivi.multumesc

Lasă un răspuns

